التوقيت الثلاثاء، 04 أغسطس 2020
التوقيت 07:55 م , بتوقيت القاهرة

فيديو..مى حلمى تقدم برنامج اجتماعى جديد خلال الأيام القادمة

مى حلمى
مى حلمى

 

نشرت المذيعة مى حلمى، صورة لها على "إنستجرام" خلال توقيعها عقد برنامج جديد، وقالت  "حلمى " على حسابها:" جه الوقت اللي اقولكم خبر حلو اتعاقدت علي برنامج جديد مختلف عن الكوره تماما لأول مرة هتشوفوني في برنامج اجتماعي "ضحك وتمثيل وبيناقش مشاكلنا وقضايا المرأة والرجالة كمان ".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

وجه الوقت الي اقولكم خبر حلو اتعاقدت علي برنامج جديد مختلف عن الكوره تماما لاول مره هتشوفوني في برنامج اجتماعي "ضحك وتمثيل وبيناقش مشاكلنا" وقضايا المرأه والرجاله كمان في قناه جديده وكبيره ومحترمه علي قد ما كنت خايفه علي قد ما من اول حلقه فرحت واتبسط بكل الناس الي موجوده في القناه وزمايلي وكل حاجه الحمدلله .... صورنا اول حلقات خلاص هيتعرض خلال الايام الي جايه ... ودي اول حاجه اتعلمتها اني اقول الحاجه بعد ما اعملها او الاوقع بعد ما خلصت تصوير 🙏🏻 اما اسم القناه هسيبكم تخمنو لحد مايتزاع البرومو اللهم لك الحمد مين هيقول مبروك ؟ 🙏🏻 #بتاعت_الراديو

A post shared by Mai Helmy (@maihelmy.official) on

وأضافت المذيعة مى حلمى:" قناة جديدة وكبيرة ومحترمه علي قد ما كنت خايفه علي قد ما من أول حلقه فرحت واتبسط بكل الناس إلي موجوده في القناه وزمايلي وكل حاجه الحمدلله..".

وتابعت :" صورنا اول حلقات خلاص هيتعرض خلال الأيام إلي جايه..ودي أول حاجه اتعلمتها إني أقول الحاجة بعد ما اعملها أو الأوقع بعد ما خلصت تصوير اما اسم القناة هسيبكم تخمنوا لحد ما يتذاع  البرومو اللهم لك الحمد.. مين هيقول مبروك".

 

لمزيد من الفيديوهات الإخبارية والرياضية والسياسية والترفيهية