التوقيت السبت، 26 سبتمبر 2020
التوقيت 07:30 م , بتوقيت القاهرة

مي حلمي:"نعمة من ربنا وحظ ونصيب مكتوب إنك تخلى القدر فى صفك"

 محمد رشاد والإعلامية مي حلمي
محمد رشاد والإعلامية مي حلمي

نشرت الإعلامية مي حلمي صورة لها من حفل زفافها من المطرب محمد رشاد عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام" .

وعلقت مي علي الصورة قائلا :" مش دايما الحياة بتدينا فرصة ثانية عشان نعيد الى حصل فى حياتنا نادرا لما يحصل أو ما بيحصلش إن الدنيا تقولك هرجعك فى ألة الزمن عشان تغير يوم من عمرك فى حاجة حصلت كان ممكن ماتتغيرش أو تفضل عايش فى جرحها طول العمر .

وتابعت مي قائلا :" دى نعمة من ربنا وحظ ونصيب مكتوب إنك تخلى القدر فى صفك دى حاجة صعبة أوى لأن دايما القدر عندى ومابيديش حد الى هو عايزه ، وأوقات كتير مابيديش فرصة ثانية وحتى لما بيدى فرصة بتكون فى حاجة مختلفة  محظوظة أنا إن الدنيا صالحتنى واديتنى نفس اليوم بس أجمل بكتييييير من اللى فات الحمدلله".

وأنهت كلامها "دعواتى مارحتش وربنا شلهالى ودعوات الناس اللى بتحبنى ودخلت ألة الزمن إزاى.. حكمة ربنا".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مش دايما الحياه بتدينا فرصه تانيه عشان نعيد الي حصل في حياتنا نادرآ لما يحصل او مابيحصلش ان الدنيا تقولك هرجعك في أله الزمن عشان تغير يوم من عمرك في حاجه حصلت كان ممكن ماتتغيرش او تفضل عايش في جرحها طول العمر ... دي نعمه من ربنا وحظ ونصيب مكتوب انك تخلي القدر في صفك دي حاجه صعبه اوي لان دايما القدر عندي ومابيديش حد الي هو عايزه واقوقات كتير مابيديش فرصه تانيه وحتي لما بيدي فرصه بتكون في حاجه مختلفه محظوظه انا ان الدنيا صالحتني واديتني نفس اليوم بس اجمل بكتييييير من الي فات الحمدلله 🙏 دعواتي مارحتش وربنا شلهالي ودعوات الناس الي بتحبني ودخلت أله الزمن ازاي حكمه ربنا 😄🙏 Dress by : @ghaly_official1 Hair : @toniissa Makeup : @michel_makdissy Photoghrafer of the day : @islamramzy3_official1 #بتاعت_الراديو #مي_حلمي #محمد_رشاد

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on

الجدير بالذكر أحتفل المطرب محمد رشاد والإعلامية مي حلمي بزفافهما منذ أيام بحضور الأصدقاء والأقارب .