التوقيت الجمعة، 29 مارس 2024
التوقيت 09:47 ص , بتوقيت القاهرة

"الجوكر" يعتذر من جمهوره عما حدث بحفله

اعتذر  الرابر أحمد ناصر الشهير بـ"الجوكر" عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" من جمهوره، بسبب تأخر الحفل أمس الجمعة، حيث تسبب التأخير بتكدس الجمهور الذي طالب بسرعة بدء الحفل.




حيث قال: "أنا آسف جدا على التأخير اللي اتأخرته، بس الناس كلها شافت يعنيها إنى كنت عيان، ونزلت من على الاستيدج مرة بعد أول أغنية ومرة بعد تاني أغنية لحد ما حالتي الصحية اتحسنت وقدرت أكمل الحفلة، والحمد لله الحفلة كانت كويسة جدا بشهادة الناس اللي حضرتها لآخرها، والفيديوهات طبعا هتظهر كل ده".


وأضاف الجوكر: "وفعلا أنا كنت مبسوط جدا بيكوا وبتفاعلكوا معايا، ويارب تكونوا كلكوا كنتوا مبسوطين، وآسف للناس اللي زعلت بسبب إني مقدرتش أتصور معاهم، بس ده فعلا كان غصب عني، وربنا يقدرني وأعوضكوا في الحفلات الجاية بتحسين أي حاجة ضايقتكوا، وشكرا للجميع".


الجدير بذكر أنه أقيم  أمس الجمعة 28 فبراير، حفلا لمطرب الراب "جوكر" بحديقة العروبة، صلاح سالم، في الثالثة مساء .


استمع إلى "مناسك الألم" للجوكي 



وكانت بداية "الجوكر" مع الراب بأغاني للرد على باقي الرابرز وقتها ممن انتقدوه وحاربوه، وعملوا أغاني راب "Dirty" ودسات "Disses" المليئة بالألفاظ الخارجة فرد عليهم بنفس الأسلوب ونفس النوع من الأغاني.


استمع إلى ابقي افتكرني 



لكنه تراجع عن هذا النوع من الغناء عندما رأى أنه بدأ يبني قاعدة جماهيرية، وحذف الأغاني التي من هذا القبيل وبدأ في تقديم أغان هادفة لمناقشة واقع المجتمع.