التوقيت الخميس، 15 أبريل 2021
التوقيت 02:09 ص , بتوقيت القاهرة

ريم البارودي بعد انفصال سمية الخشاب: ما حدش يسألني في حاجة متخصنيش

ريم الباردوى
ريم الباردوى

كشفت الفنانة ريم البارودي عن علاقتها بانفصال المطرب أحمد سعد من الفنانة سمية الخشاب، وذلك من خلال نشرها  بوست علي صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام".

أعربت البارودي عن أنزعجها مما تداوله الصفحات والمواقع من أخبار تنسب بينها وبين خبر انفصال المطرب أحمد سعد من الفنانة سمية الخشاب وذلك هو ما نفته.

وعلقت ريم قائلا :" أنا كده فعلا ابتديت أضايق من صفحات كثير وصفحات فانز بردو ليا وكل اللي قدر أقول أني غير مسئولة عن أي حد إلا الصفحة دي وأنا أخر لقاء كنت في ايفنت لمرضه التوحد وللأسف الكاميرات والمراسلين اللي في منا كثير نعرفهم وبنحترمهم وقفت وعلمت لقاء لعرب وود أشرف صادق لكن هو مش همه الايفنت علي أد ما همه المهاترات وسألني في أخر اللقاء وجاوبت لا تعليق .

 
4-4-2019 3-35-18 PM

وأوضحت كانت البوسة موجهه له لأني أعرفه من بدياتي وطلبت من الكاميرات اللي سجلت معاها بعده محدش يسألني في حاجة متخصنيش ودي مش من عاداتي أبدا والكل يعرفني لكن أشرف عرب وود خليني أطلب من اللي بعده كده وفي منهم مصورتش معاهم أرجو من الصفحات أو الصحافة اللي بتنقل كوبي بست ووخده أخر لقاء عدم تصفيتي حسابتها علي حسابي أو زج باسمي في أي خلافات لا بالسلبي أو الأيجابي .