التوقيت السبت، 21 سبتمبر 2024
التوقيت 04:19 ص , بتوقيت القاهرة

بالفيديو"ميريهان حسين":فى عيد ميلادها بتلعب يلا

ظهرت الدلوعة ميريهان حسين فى عيد ميلادها امبارح بشخضيتها الطبيعية جدا باحتفالها مع صديقتها البنات برقص وفرحة على اغنية العب يلا و3 دقات للنجم الشاب أبو.


ميريهان حسين1


إنتقاد السوشيال ميديا  لميريهان حسين


شافت ميريهان حسين انتقاد فظيع على صفحات التواصل الاجتماعى بعد عيد ميلادها وبعد ما هى نفسها نشرت فيديوهات ليها مجرد تعبير عن فرحتها بعيد ميلادها ،طيب هى لو عملت حاجة تستحق الانتقاض هتنشر على صفحاتها الخاصة زى انسجرام وفيس بوك وتويتر ؟


الدلوعة ميريهان حسين


ميريهان معملتش الى يستحق كل الانتقاضات دى ميريهان كانت فى عيد ميلادها وكانت بتحتفل وبترقص ،مفيش قانون بيحق لحد انة ينتقض فرحة بنت ،على شان بس هى معروفة وفنانة.


أبرز أعمال ميريهان حسين


 شاركت في فيلم عمر وسلمي 2، الهرم الرابع كما عملت بشكل مكثف في الدراما التليفزيونية، ومن مسلسلاتها: دوران شبرا، خرم إبره، آدم وجميلة، اسم مؤقت،ابن حلال مع الاسطورة محمد رمضان،المغني مع الملك محمد منير،الكيف مع مجموعة من النجوم زى باسم سمرة واحمد رزق،الأب الروحي،الوالدة باشا مع القديرة سوسن بدر،حوار بوخارست مع السوبر ستار أمير كرارة، السبع بنات،الاكسلانس مع أحمد عز،الخانكة مع النجمة غادة عبد الرازق..


ميريهان حسين فى الساحل الشمالى


الى عايز يتفرج على فيديو عيد الميلاد


 


لحظة دخول ميريهان حسين عيد الميلاد ورقصها علي أغنية 3 دقات ل أبو ويسرا و المهرجان الشعبى العب يلا.



ميريهان معملتش الى يستحق كل الزيطة دى لو مرقصتش فى عيد ميلادها هترقص امتى ؟،ميريهان من ضمن فنانين كتير اتعرضوا للانتقاد والاشعات الكاذبة الى خلتها تبعد عن عن الظهور كتير ولكن احنا مش عايزين نبقى ضد الفن والفنانين وضد الحرية الشخصية اعياد الميلاد للفنانين ورقصهم وتعبيرهم عن الفرحة وحريتهم الشخصية حاجة ملناش دخل فيها وحاجة مش من حق السوشيال ميديا انها تنتقضها ،كل التهاني والامنيات للفنانة ميريهان حسين ،كل سنة وانتى طيبةيا ميريهان وعقبال مليون سنة .


تابعونا ..


قط بلدي